LOKATA PROMOCYJNA – NOWE ŚRODKI

LOKATA PROMOCYJNA – NOWE ŚRODKI

 

Okres trwania lokat:  6 miesięcy lub 12 miesięcy

  • Oprocentowanie stałe dla lokaty promocyjnej 6 miesięcy – 2,75% w skali roku
  • Oprocentowanie stałe dla lokaty promocyjnej 12 miesięcy – 3,25% w skali roku

Na nowe środki*

Promocja trwa od 16.05.2022 roku do 30.06.2022 roku.

Kapitalizacja odsetek: na koniec okresu umownego.

Depozyty nieodnawialne

 * Do zawarcia lokaty na nowe środki uprawnieni są klienci indywidualni deponujący nowe środki, tj. nadwyżkę ponad łączne saldo środków zgromadzonych na należących do nich
rachunkach oszczędnościowo-rozliczeniowych, oszczędnościowych, lokatach terminowych prowadzonych w złotych polskich według stanu na dzień 15.05.2022 r.

 

LOKATA PROMOCYJNA – NOWE ŚRODKI

Oprocentowanie stałe dla lokaty 6 miesięcy – 2,75% w skali roku

Oprocentowanie stałe dla lokaty 12 miesięcy – 3,25% w skali roku

 

Promocja trwa od 16.05.2022 roku do 30.06.2022 roku.

Zdobywaj świat z kartą Visa – promocja

Mamy dla Ciebie idealne upominki na zimowe wyprawy i spacery – plecaki, powerbanki i kubki termiczne z młynkami do kawy. Jak je zdobyć? To proste:

Podpisz umowę na kartę w Banku Spółdzielczym w Kościerzynie do 18 lutego 2022 r.
Płać kartą za zakupy i usługi – wydaj łącznie 150 zł do 25 lutego 2022 r. Choć raz zapłać nią mobilnie – z Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay lub Fitbit Pay.
Przyjdź do naszego Banku i odbierz upominek.

 

Szczegóły promocji:

Organizatorem promocji „Zdobywaj świat z kartą Visa” jest SGB-Bank S.A. z siedzibą w Poznaniu. Promocja trwa od 22 listopada 2021 r. do 25 lutego 2022 r., przy czym umowę o kartę debetową Visa lub umowę o przyznanie limitu kredytowego i wydanie karty kredytowej Visa należy zawrzeć w terminie od 22 listopada 2021 r. do 18 lutego 2022 r. Transakcji bezgotówkowych na łączną kwotę min. 150 zł, w tym co najmniej jednej płatności za pomocą cyfrowego portfela (Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay i Fitbit Pay), należy dokonać do 25 lutego 2022 r. Szczegółowe informacje dotyczące promocji oraz jej regulamin dostępne są na stronie www.sgb.pl oraz w placówce Banku Spółdzielczego SGB. Aby uzyskać informacje o dostępności produktu, szczegółach oferty oraz opłatach i prowizjach, odwiedź najbliższą placówkę Banku Spółdzielczego SGB. Decyzja o przyznaniu limitu kredytowego na karcie jest uzależniona od wyniku badania zdolności kredytowej wnioskodawcy. Zmienne oprocentowanie niesie ryzyko zmiany wysokości spłacanych odsetek, a więc także wysokości kwoty zadłużenia. Liczba upominków jest ograniczona. Stan na 22 listopada 2021 r.

Szczegółowe warunki kredytowania dla karty kredytowej poznasz w Bank Spółdzielczym w Kościerzynie.

Mastercard

Jesienna przygoda z nagrodami

 

 

Masz kartę Mastercard?

Bezcenne Chwile to program, w którym płatności kartą przybliżają Cię do nagrody powiązanej z Twoją pasją.

Jeśli Twoja karta Mastercard Banku Spółdzielczego SGB jest objęta programem Bezcenne® Chwile – zarejestruj ją w nim. Aby otrzymać punkty na start, w ciągu 30 dni zrób transakcje o łącznej wartości min. 100 zł. Punkty wymienisz na nagrody o wartości do 100 zł.

Jeśli zrobisz zakupy kartą Mastercard w telefonie lub zegarku za pomocą Google Pay, Apple Pay, Fitbit Pay lub Garmin Pay – otrzymasz dodatkowe punkty, które wymienisz na nagrody o wartości do 50 zł.

Jak zacząć?
 
 
 

Blikomania

BLIKOMANIA to słynna już loteria Polskiego Standardu Płatności. Każdy, kto zarejestruje się na stronie www.blikomania.pl i w dowolny sposób będzie płacił BLIKIEM, może codziennie wygrać 100 zł. Loteria trwa przez 4 miesiące – na koniec każdego z nich uczestnicy wezmą udział w losowaniu jednej z nagród głównych o wartości 100 000 zł. Tegoroczna edycja BLIKOMANII to ponad 16 tys. nagród o rekordowej łącznej wartości ponad 2 mln zł. Każda transakcja to szansa na wygraną.

BLIK umożliwia bezpieczne i wygodne zakupy w internecie i sklepach stacjonarnych, a także pozwala wpłacać i wypłacać gotówkę z bankomatów – wszystko przy użyciu telefonu. W 2020 roku ponad 12 mln osób skorzystało z BLIKA, realizując blisko pół miliarda transakcji.

Każdy klient banku SGB, który płaci BLIKIEM, może teraz wziąć udział w losowaniu atrakcyjnych nagród. Codziennie przyznawanych jest 135 nagród o wartości 100 zł, a na koniec każdego miesiąca – nagroda główna w wysokości 100 000 zł. Losowania odbywają się raz w tygodniu, a łączna pula nagród w tegorocznej edycji to ponad 2 mln zł. Aby wziąć udział w loterii, wystarczy zarejestrować się na stronie www.blikomania.pl i potwierdzić ją przelewem symbolicznej złotówki na rzecz Fundacji Uniwersytet Dzieci. Ta transakcja także bierze udział w losowaniu!

Transakcja weryfikacyjna BLIKIEM na rzecz Fundacji Uniwersytet Dzieci pozwoli realizować program edukacyjny dla najmłodszych na temat bezpieczeństwa w sieci.

Fundacja Uniwersytet Dzieci, z którą BLIK współpracuje od 2007 roku, rozbudza dziecięcą ciekawość. Upowszechnia nowoczesne metody edukacyjne: organizuje sobotnie zajęcia z naukowcami w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu oraz tworzy autorskie scenariusze lekcji w ramach Uniwersytetu Dzieci w Klasie. Dzięki swoim działaniom inspiruje i edukuje ponad 150 tys. dzieci rocznie i pomaga w budowaniu lepszej przyszłości.

Więcej o BLIKU w bankach SGB na www.sgb.pl/blik.

Zgłoszenia do Loterii mogą być przesyłane od 2.08.2021 r. do 28.11.2021 r. Regulamin na www.blikomania.pl.

Bezpieczeństwo w sieci

Bezpieczeństwo w sieci

 

 

Zobacz przed czym ostrzegamy

Czytaj komunikaty bezpieczeństwa, które regularnie zamieszczamy na stronie www.sgb.pl/komunikaty-o-bezpieczenstwie

 

Bankowość internetowa

  • Nigdy nie loguj się do bankowości internetowej z linku, który przyszedł do Ciebie mailem lub SMS-em, ani poprzez link z wyszukiwarki. Wpisuj adres strony logowania ręcznie lub korzystaj z przycisku logowania na oficjalnej stronie banku.
  • Sprawdzaj adresy stron www, na których się logujesz, oraz ważność ich certyfikatów. Adres strony logowania powinien zaczynać się od https (oznacza to bezpieczne połączenie internetowe).
  • Zadbaj o skomplikowane hasła, unikatowe i trudne do odgadnięcia przez postronne osoby.
  • Nie używaj tego samego hasła do różnych kont.
  • Nie zapisuj haseł na kartkach ani w plikach na komputerze.
  • Login i hasło do bankowości oraz numery kart to dane, które powinny być znane tylko Tobie. Nigdy nie podawaj ich innym.
  • Nie loguj się przez publiczną, niezabezpieczoną sieć wi-fi lub hotspot do bankowości internetowej czy aplikacji mobilnej.
  • Nie loguj się do bankowości na urządzeniach publicznie dostępnych, np. w kafejkach czy w hotelach.
  • Pamiętaj aby po każdej sesji wylogować się z bankowości internetowej.
  • Ustaw bezpieczne limity operacji dla przelewów, płatności kartami i wypłat gotówki.

 

Komputer i telefon

  • Regularnie aktualizuj oprogramowanie na komputerze i telefonie (system, aplikacje, przeglądarkę, antywirusy).
  • Używaj zapory sieciowej (firewall) i systematycznie skanuj komputer programem antywirusowym.
  • Nie instaluj na komputerze i smartfonie oprogramowania z nieznanych źródeł.
  • Nie podłączaj zewnętrznych nośników danych (np. pendrive) do swojego komputera, jeśli nie masz pewności co do ich bezpieczeństwa. Podobnie z podłączaniem telefonu do komputera.
  • Pobieraj aplikację mobilną banku i jej aktualizacje wyłącznie z autoryzowanych sklepów: Google Play i App Store.
  • Zawsze blokuj dostęp do telefonu i komputera. Zabezpiecz telefon hasłem, wzorem, odciskiem palca lub Face ID.
  • W razie utraty karty lub telefonu z aktywną aplikacją – od razu je zablokuj. Kartę możesz zablokować przez bankowość internetową lub mobilną, a aplikację przez infolinię banku.

 

Podejrzany kontakt

  • Zastanawia Cię wiadomość o dziwnym zamówieniu lub zaległej płatności? Przed podjęciem czynności w niej wskazanej skontaktuj się z biurem obsługi klienta firmy, która wysłała tę wiadomość.
  • Nie otwieraj załączników w niespodziewanych mailach, jeśli nie wiesz co może w nich być.
  • Nie klikaj w linki i nie pobieraj żadnych aplikacji, jeśli nie znasz nadawcy wiadomości.
  • Dokładnie czytaj powiadomienia o transakcjach, w tym SMS-y – jeśli coś się nie zgadza, nie zatwierdzaj operacji.
  • Jeżeli dzwoni do Ciebie przedstawiciel banku, ale nie masz pewności, że nim jest – zerwij połączenie. Potem samodzielnie zadzwoń na naszą infolinię.
  • Nie przekazuj kodu BLIK nikomu, nawet znajomemu.
  • Kupujesz w nowym sklepie? Poszukaj opinii na jego temat (z różnych źródeł) i sprawdź czy adres sklepu na pasku przeglądarki jest zgodny z nazwą sklepu.
  • Nie podawaj PIN-u do karty podczas zakupów w internecie. Do potwierdzenia transakcji kartą w internecie nigdy nie jest wymagane podanie PIN.
  • Jeśli płacisz kartą płatniczą w sklepie internetowym, który obsługuje 3D Secure, wymagane może być dodatkowe potwierdzenie transakcji. Takie zakupy potwierdzisz na dwa sposoby: w aplikacji mobilnej SGB Mobile lub przez udzielenie odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne oraz podanie hasła 3D Secure (jednorazowego kodu SMS), które otrzymasz na numer telefonu komórkowego podany przez Ciebie do kontaktu w Twoim Banku. Dowiedz się więcej o 3D Secure >>

Rodzina 500+

Rządowy Program Rodzina 500+ to systemowe wsparcie polskich rodzin

 

500 zł na każde dziecko w rodzinie, co miesiąc, do ukończenia 18 roku życia, niezależnie od wysokości dochodów – szczegóły. Wsparcie dla każdej rodziny, w tym także dla rodziców samotnie wychowujących dzieci. Prawo do świadczenia wychowawczego przysługuje na tzw. okres świadczeniowy, który trwa od 1 czerwca danego roku do 31 maja roku następnego. Obecny okres świadczeniowy trwa od 1 czerwca 2021 r. do 31 maja 2022 r.

Jeśli złożyłeś w gminie wniosek na ten okres świadczeniowy, nie składaj go ponownie. Gminy będą kontynuowały wypłaty świadczeń przyznanych na okres do 31 maja 2022 r.

Na okres świadczeniowy, który trwa do 31 maja 2022 r. wniosek powinieneś złożyć od  1 stycznia 2022 r. na nowo narodzone dzieci, a także na dzieci urodzone przed 2022 r., jeśli wcześniej nie złożyłeś wniosku.

Od 1 lutego 2022 r. możesz  złożyć wniosek o świadczenie wychowawcze na kolejny okres świadczeniowy od 1 czerwca 2022 r. do 31 maja 2023 r.

Kiedy otrzymasz świadczenia po złożeniu wniosku na nowy okres?

Jeśli złożysz prawidłowo wypełniony wniosek z wymaganymi dokumentami na okres od 1 czerwca 2022 r. do 31 maja 2023 r.:

  • do 30 kwietnia 2022 r. – ZUS wypłaci świadczenie do 30 czerwca 2022 r.,
  • od 1 do 31 maja 2022 r. – ZUS wypłaci świadczenie do 31 lipca 2022 r.,
  • od 1 do 30 czerwca 2022 r. – ZUS wypłaci świadczenie do 31 sierpnia 2022 r.,
  • od 1 do 31 lipca 2022 r. – ZUS wypłaci świadczenie do 30 września 2022 r.,
  • od 1 do 31 sierpnia 2022 r. – ZUS wypłaci świadczenie do 31 października 2022 r.

 
Gdzie otrzymasz pomoc w sprawie świadczenia?

  • więcej informacji o programie znajdziesz na stronie ZUS,
  • pod numerem specjalnej infolinii 22 290 55 00 (czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 15.00),
  • w Centrum Obsługi Telefonicznej (COT) ZUS w dni robocze (pn.–pt.) w godz. 7.00 –18.00 pod numerem telefonu 22 560 16 00 lub za pośrednictwem maila na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,
  • we wszystkich placówkach ZUS  oraz podczas e-wizyty w ZUS.

 
Podstawa prawna
 
Ustawa z dnia 11 lutego 2016 r. o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 2407 ze zm.)

Mobilne przyspieszenie

Ruszyła kampania promująca płatności mobilne w naszym banku

 

Ruszyła pierwsza od lat telewizyjna kampania reklamowa promująca usługi mobilne w Bankach Spółdzielczych SGB.

30-i 15-sekundowe spoty oraz billboardy sponsorskie emitowane będą w dwóch dużych stacjach telewizyjnych – TVP i Polsat, w stacjach tematycznych należących do tych nadawców, a także na platformach VOD, w lokalnych kinach oraz w Internecie. Celem kampanii jest upowszechnienie wiedzy o „Mobilnym przyspieszeniu" w Bankach Spółdzielczych SGB. Wdrożyliśmy wszystkie rodzaje płatności mobilnych, dzięki czemu trafiamy do grupy banków, które oferują klientom pełne spektrum usług w obszarze mobilności.

Kantor walutowy

Korzystaj z możliwości wymiany walut przez bankowość elektroniczną I-Bank

KANTOR WALUTOWY

  • wymieniaj walutę szybko i bezpiecznie w dowolnym miejscu,
  • nowa bezpłatna funkcjonalność w bankowości elektronicznej I-Bank,
  • korzystaj ze smartfona, tabletu lub komputera.

Oferujemy:

  • atrakcyjne kursy oferowanych walut,
  • intuicyjny serwis transakcyjny,
  • możliwość wymiany online w godzinach dostępności usługi,
  • natychmiastową realizację transakcji,
  • możliwość zlecenia transakcji na Twoich warunkach, z datą przyszłą, po określonym kursie.

 

Usługa wymiany walut w Kantorze dostępna jest dla posiadaczy rachunków walutowych posiadających jednocześnie rachunek w PLN z dostępem przez Internet, przy czym wymiana walut następuje zawsze pomiędzy rachunkiem w złotych a rachunkiem w walucie wymienialnej.

Oferujemy również możliwość zlecenia wymiany waluty po ustalonym  przez Ciebie  kursie, w przyszłości jeśli kurs osiągnie wskazaną przez Ciebie wartość, do wskazanej w zleceniu daty.

Rodzaje dostępnych walut w Kantorze: EUR, USD, GBP, NOK, SEK, CZK, DKK.

Godziny dostępności usługi – do 9.00 do 15.30

Posiadanie kont walutowych w naszym Banku jest BEZPŁATNE!

SGB ID - potwierdź swoją tożsamość online

Szanowni Państwo,

z myślą o stronach internetowych Państwa Banków przygotowaliśmy propozycję komunikacji nowej usługi SGB ID. Poniżej grafika do wykorzystania na stronach www poświęconych SGB ID oraz przykład treści:

SGB ID to bezpieczne narzędzie służące potwierdzaniu tożsamości online w usługach komercyjnych i publicznych.

Usługa identyfikacji elektronicznej SGB ID umożliwia bezpieczną weryfikację tożsamości drogą elektroniczną. Dzięki niej można:

  • utworzyć Profil zaufany, dzięki któremu możesz korzystać z usług e-administracji przez internet,
  • podpisywać za pomocą Profilu zaufanego dokumenty w urzędach publicznych,
  • identyfikować swoją tożsamość np. w firmach ubezpieczeniowych, placówkach medycznych – szczegółową listę firm znajdziesz na stronie mojeID

Przy pomocy kilku kliknięć na dowolnym urządzeniu z dostępem do przeglądarki internetowej i w dowolnym czasie SGB ID pozwala Tobie w bezpieczny sposób potwierdzić swoją tożsamość, zachowując jednocześnie bezpieczeństwo i kontrolę nad przekazywanymi informacjami.

SGB ID to uniwersalne rozwiązanie, które pozwala Tobie na bezpieczne potwierdzanie tożsamości m.in. na tych platformach usług publicznych:

  • obywatel.gov.pl
  • epuap.gov.pl
  • gabinet.gov.pl
  • ceidg.gov.pl
  • pacjent.gov.pl

 Szczegóły dotyczące usługi w Regulaminie – TUTAJ

 

Usługa SGB ID realizowana jest we współpracy z Krajową Izbą Rozliczeniową oraz Ministerstwem Cyfryzacji.

www.kir.pl/klienci-indywidualni/mojeid/

 

www.mojeid.pl/#co-to-jest-moje-id

SGB Mobile

Pobierz aplikację SGB Mobile

 

W zależności od tego, z jakiego smartfona korzystasz, wybierz odpowiedni sklep i pobierz aplikację:

 

Z SGB Mobile:

masz dostęp do rachunku kiedy chcesz


W aplikacji sprawdzisz stan konta (dla Twoich rachunków osobistych, oszczędnościowych,

walutowych oraz wszystkich kart), historię wydatków i wpływów oraz szczegółowe

informacje o koncie.

realizujesz przelewy w dowolnym momencie


Łatwo i bezpiecznie zrealizujesz przelew – za pomocą smartfona lub tabletu. Nie odkładaj płatności na później – parę kliknięć i masz je z głowy.

korzystasz z portfeli cyfrowych i BLIKA


W SGB Mobile szybko aktywujesz usługę BLIK oraz dodasz swoją kartę do portfela

cyfrowego Google Pay lub Apple Pay. Płać mobilnie tak jak Ci najwygodniej. W aplikacji

masz kontrolę nad swoimi kartami, możesz je zablokować w portfelach cyfrowych na

wszystkich urządzeniach mobilnych. To bezpieczeństwo i wygoda w jednym.

zarządzasz subskrypcjami


W jednym miejscu sprawdzisz, w jakich sklepach internetowych zarejestrowana jest Twoja

karta płatnicza SGB oraz zablokujesz pobieranie z niej środków przez sklep internetowy.

To również śledzenie do jakich abonamentów subskrypcyjnych dodałeś kartę oraz

możliwość zablokowania w prosty sposób kolejnej płatności.

zmieniasz limity


Dzienne limity transakcji są dodatkowym zabezpieczeniem Twoich pieniędzy, jednak

zdarzają się jednorazowe większe zakupy. Teraz możesz w łatwy i bezpieczny sposób

zwiększyć lub zmniejszyć limit za pomocą aplikacji – już nie musisz iść do banku!

 

Zobacz, jaka jest ładna:

Przewodnik po SGB Mobile

Pobierz przewodnik po SGB Mobile


Krok po kroku sprawdzisz wszystkie funkcjonalności aplikacji, dowiesz się jak aktywować aplikację i jak się do niej zalogować.

 

COPYRIGHT © BANK SPÓŁDZIELCZY W KOŚCIERZYNIE. WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE.
X

Publish the Menu module to "offcanvas" position. Here you can publish other modules as well.
Learn More.