Przelewy BLIK i Express Elixir niedostępne

Uprzejmie informujemy, że w dniu 23 lutego 2024 w godzinach 00:00 - 01:00

oraz 25 lutego 2024 w godzinach 00:30 - 04:30 

przelewy na telefon BLIK i przelewy natychmiastowe Express Elixir będą dla klientów niedostępne w zakresie nadawania i odbierania zleceń.

 

Przepraszamy za utrudnienia.

Nowa bankowość internetowa SGB24

od 06.11.2023 r. skorzystasz z nowej wersji bankowości internetowej SGB24.

 

Co to dla Ciebie oznacza?

  • Twój numer konta się nie zmieni.
  • Wszystkie karty płatnicze będą działać dalej.

 

Co czeka Cię w SGB24?

W bankowości internetowej SGB24  przez całą dobę możesz bezpiecznie i wygodnie zarządzać swoimi pieniędzmi.

 

Zaloguj się i…

  • rób przelewy – zwykłe, walutowe, natychmiastowe, wysokokwotowe
  • zarządzaj kartami
  • ustawiaj zlecenia stałe
  • zakładaj lokaty
  • sprawdzaj informacje o swoich kredytach
  • odbieraj powiadomienia SMS o stanie konta, płatnościach kartą czy odrzuceniu przelewu.

 

Każdą czynność w SGB24, która wymaga autoryzacji, będziesz potwierdzać jednorazowym kodem SMS wysłanym na numer telefonu wskazany przez Ciebie w banku.

 

Logowanie do SGB24 za pomocą hasła SMS - instrukcja pierwszego logowania
Logowanie do SGB24/SGB24 Biznes przy użyciu aplikacji Token SGB - instrukcja pierwszego logowania

 

Logowanie

Do SGB24 zalogujesz się za pośrednictwem dotychczasowej strony banku www.bskoscierzyna.pl

przez wybranie przycisku logowanie do SGB24, który znajduje się w prawym górnym rogu. Możesz też od razu przejść do strony logowania: https://sgb24.pl/

Sposób logowania: Dane do pierwszego logowania zmienią się - przed dotychczasowy login należy wpisać przedrostek KS, czyli Identyfikator KSLOGIN

(LOGIN=stary login z przedrostkiem KS bez spacji), np. KS00548962A,

 

  • po wprowadzeniu loginu otrzymasz sms-em nowe, jednorazowe hasło do logowania,
  • kiedy zalogujesz się tym hasłem system poprosi Cię o wprowadzenie nowego, ustalonego przez Ciebie hasła, którym już będziesz logować się do bankowości internetowej,
    • hasło powinno zawierać od 8 do 20 znaków (cyfry i litery),
    • małe i duże litery są rozróżniane przez system,
    • nie należy stosować polskich znaków diakrytycznych (np. ą, ć, ę, ł, ń, ś, ó, ż, ź).
    • zalecane jest stosowanie znaków specjalnych tj. znaków interpunkcyjnych, nawiasów, symboli,
      @, #, $, %, &,*, !,
    • zalecana jest częsta zmiana haseł, np. raz w miesiącu.

Po wprowadzeniu swojego nowego hasła otrzymasz sms-a z kodem, którym zaakceptujesz to hasło.

 

Aplikacja Mobilny Token SGB od dnia 06.11.2023 r. zastąpi dotychczas użytkowany
przez Państwa klucz sprzętowy.

Mobilny Token SGB - aplikacja służy do logowania i autoryzacji dyspozycji złożonych
za pośrednictwem Bankowości Internetowej SGB24. Instalowana jest na urządzeniach mobilnych typu smartfon lub tablet i jest dostępna do pobrania ze sklepu - Google Play (Android)
oraz App Store (iOS), w zależności od systemu operacyjnego urządzenia mobilnego.

 

Szczegóły

Więcej na temat SGB24 dowiesz się z Przewodnika dla Klienta, dostępnego w zakładce https://www.sgb.pl/wp-content/uploads/2023/03/Przewodnik-SGB24.pdf lub na naszej stronie
w zakładce Nowa bankowość SGB24.

Warto się z nim zapoznać  przed pierwszym logowaniem.

 

Klienci indywidualni

W powiązaniu z nową bankowością internetową działa aplikacja SGB Mobile, dzięki której możesz sprawniej zarządzać swoimi finansami na smartfonie. Jeżeli korzystasz już z SGB Mobile to, po przejściu na SGB24 dezaktywuj aplikację, następnie pobierz najnowszą wersję
z Google Play (Android) lub AppStore (iOS) i aktywuj ponownie.
Umożliwi to ponowne sparowanie aplikacji SGB Mobile z nowymi systemami i zapewni jej optymalne działanie.

Klienci instytucjonalni

W powiązaniu z nową bankowością internetową działa aplikacja SGB Mobile, dzięki której będziesz mógł sprawniej zarządzać swoimi finansami na smartfonie. Pobierz najnowszą wersję
z Google Play (Android) lub AppStore (iOS) i aktywuj ją. Mamy nadzieję, że aplikacja znacznie usprawni i ułatwi Ci codzienne bankowanie.

 

Na wszystkie pytania chętnie odpowiedzą nasi doradcy, dostępni przez całą dobę pod bezpłatnym numerem 800 888 888 lub – dla połączeń z zagranicy – 61 647 28 46 (opłata zgodna z taryfą operatora), a także pod adresem e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

 

Wszystkie dokumenty możesz od nas otrzymywać w formie elektronicznej. To nie tylko rozwiązanie dobre dla środowiska, ale też wygodne dla Ciebie. Koniec z przechowywaniem papierów – wszystko możesz mieć wygodnie i bezpiecznie skatalogowane, dostępne w każdej chwili! Przy najbliższej wizycie w banku powiedz doradcy, że chcesz wyrazić zgodę
na przesyłanie dokumentów przez Moje dokumenty SGB.

 

Przewodniki dla Klienta

Przewodnik dla Klienta – SGB24
Przewodnik dla Klienta SGB24 Biznes

Załącznik do Przewodnika dla Klienta SGB24 oraz SGB24 Biznes: Struktura danych dla importu i eksportu w Usłudze Bankowości Internetowej

Przewodnik dla Klienta – Mobilny Token SGB

 

Mobilny Token SGB - zobacz jakie to wygodne, łatwe i bezpieczne

 

 

Wersja demonstracyjna SGB24 Biznes

 

Poznaj możliwości bankowości internetowej SGB24 Biznes

SGB24 Biznes to nowoczesna bankowość internetowa i mobilna stworzona z myślą o dużych i wymagających klientach firm i korporacji. Dostępna w wybranych Bankach Spółdzielczych SGB i SGB-Banku SA.

 

 

Przelewy? To proste!

Przelew w naszej bankowości wykonasz naprawdę szybko i bezproblemowo. Czeka Cię realizacja wielu przelewów? Z pomocą przyjdą Ci paczki przelewów i wygodny import plików z przelewami.

 

 

Ustawienia użytkowników

Dowiedz się, jak dużo możesz ustawić w SGB24 Biznes według swoich preferencji! Czeka Cię wiele opcji: uprawnienia użytkowników, zmiana hasła, dane firmy, ustawienia importu i eksportu, kanały dostępu do systemu, rejestr zdarzeń, rachunek domyślny, filtrowanie adresów IP.

 

 

Życzymy zadowolenia podczas korzystania z naszych usług.

Uważaj na przestępców podszywających się pod policjantów

Ostrzegamy przed oszustami, którzy mogą pojawić się osobiście w siedzibie Twojej firmy podszywając się pod funkcjonariuszy policji. Przestępcy informują klientów o rzekomym planowanym ataku hakerskim na firmę i mogą sugerować przelanie środków finansowych na "bezpieczne konto techniczne" lub przekazanie pieniędzy w gotówce funkcjonariuszom.

Zachowaj ostrożność i nie daj się oszukać. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości skontaktuj się osobiście z najbliższym komisariatem policji, placówką banku lub Infolinią SGB.

Kontakt z Infolinią SGB:

800 88 88 88 (bezpłatne połączenie)
61 647 28 46 (z zagranicy; opłata zgoda z taryfą operatora)

Wyzwanie Sportowe dla Sympatyków SGB 2023

Dołącz do Wyzwania Sportowego SGB!

Zostań Sympatykiem Banku Spółdzielczego w Kościerzynie i zbieraj punkty

za pokonane kilometry!

 

Weź udział w 2 edycji naszej zabawy! Wspólnie z Bankami Spółdzielczymi SGB ruszaj na trasy na rowerze, rolkach,

biegiem lub chodem. Spacer z dzieckiem czy wyjście z psem to też dobry trening. Pamiętaj, każdy kilometr się liczy

bo zbieramy je w szczytnym celu!

 

 

Kto może wziąć udział w Wyzwaniu Sportowym dla Sympatyków SGB?

Każdy, kto jest albo zamierza zostać klientem, ale też ten, kto kibicuje bankowi spółdzielczemu w swojej okolicy. To mogą być również rodziny i bliscy pracowników banków, którzy w tym samym czasie będą rywalizować w V edycji Wyzwania Sportowego SGB dla pracowników.

Zasady i nagrody

Konkurs dla Sympatyków trwa od 29 kwietnia do 11 czerwca. Zapisywać się można od 21 kwietnia.

Jak to zrobić? Wystarczy:

  • pobrać aplikację Activy,
  • kliknąć ikonę podium > Szukaj konkursów > Firmowe > Wyzwanie Sportowe – Sympatycy SGB,
  • znaleźć odpowiedni kod wejścia do zabawy na stronie https://sympatycysgb.activy.app
  • dołączyć do Wyzwania Sportowego dla Sympatyków SGB.

Kod Sympatyka Banku Spółdzielczego w Kościerzynie to:  SYMPATYKKOŚCIERZYNA2023

 

Rywalizujemy w 2 kategoriach:

  • na kołach (rower, hulajnoga, rolki/wrotki, deskorolka),
  • na nogach (bieg, spacer, nordic walking, wędrówka).

Wszelkie potrzebne informacje dostępne są na stronie: https://sympatycysgb.activy.app

Regulamin konkursu „Wyzwanie Sportowe SGB 2023 – Sympatycy SGB” – II edycja

 

 

 

 

Moje Dokumenty SGB

Bądź EKO i zawsze na bieżąco!

 

Z przyjemnością informujemy, że nasz Bank wdraża elektroniczną formę przekazywania dokumentów, takich jak regulaminy, taryfy, informacje o zmianie wysokości oprocentowania itp.
za pośrednictwem portalu internetowego dla Klientów Moje Dokumenty SGB.

Chcesz razem z nami przyczynić się do ochrony środowiska naturalnego i mieć pod ręką wszystkie ważne dokumenty bankowe? Wybierz naszą ekologiczną alternatywę dla obecnie funkcjonującej wersji papierowej! 

 

Kredyty bez prowizji

Dobrze dbać o siebie nawzajem...
 
Jesteśmy nowoczesnym Bankiem z tradycjami, to dla Ciebie wprowadzamy nowe technologie, ulepszenia i nowe produkty.
To z Tobą chcemy obchodzić swoje 120 urodziny i dlatego specjalnie dla Ciebie oferujemy WSZYSTKIE kredyty do końca roku BEZ PROWIZJI !!!
 
 

Wakacje kredytowe

Ustawowe „wakacje kredytowe”

 

 

Czy wiesz, że od dnia 28 lipca 2022 r. możesz zawiesić spłatę rat kredytu hipotecznego i skorzystać z tzw. ustawowych „wakacji kredytowych”?

Na mocy ustawy z dnia 7 lipca 2022 r. o finansowaniu społecznościowym dla przedsięwzięć gospodarczych i pomocy kredytobiorcom (dalej „Ustawa”) przysługuje Ci prawo do złożenia wniosku o zawieszenie spłaty rat Twojego kredytu hipotecznego, jeśli:

  • masz w naszym banku kredyt udzielony w walucie polskiej (uprawnienie to nie dotyczy kredytów indeksowanych lub denominowanych do waluty innej niż PLN),
  • umowa była zawarta przed 1 lipca 2022 r., a termin jej zakończenia przypada po upływie 6 miesięcy od tej daty,
  • wraz z wnioskiem złożysz oświadczenie, że zawieszenie dotyczy umowy zawartej w celu zaspokojenia własnych potrzeb mieszkaniowych.

 

Wówczas:

  • od dnia wpływu Twojego wniosku, w okresie zawieszenia spłaty rat kredytu nie będziemy pobierać płatności wynikających z Twojej umowy o kredyt, tj. rat kapitałowo-odsetkowych oraz pozostałych opłat i prowizji z niej wynikających, z wyjątkiem powiązanych opłat z tytułu ubezpieczeń,
  • w ciągu 21 dni od dnia wpływu wniosku poinformujemy Cię o otrzymaniu wniosku oraz o jego zrealizowaniu,
  • po ustaniu okresu zawieszenia spłaty rat kredytu wyślemy do Ciebie aktualny harmonogram jego spłaty,
  • nie pobierzemy żadnych opłat i prowizji za przyjęcie i rozpatrzenie Twojego wniosku,
  • przekażemy do Biura Informacji Kredytowej S.A. dane o zawieszeniu spłaty rat Twojego kredytu i wydłużonym okresie kredytowania, jaki powstał w wyniku tego zawieszenia.

 

Informacje o wniosku:

  • wniosek przysługuje wyłącznie w stosunku do jednej umowy o kredyt hipoteczny, zawartej w celu zaspokojenia własnych potrzeb mieszkaniowych – wraz z wnioskiem musisz złożyć oświadczenie, które to potwierdza (oświadczenie składane jest pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń),
  • jeśli jesteś współkredytobiorcą, taki wniosek możesz złożyć samodzielnie – wystarczy, że poinformujesz o tym pozostałych współkredytobiorców; w takim przypadku oświadczenie, że wniosek dotyczy nieruchomości przeznaczonej na zaspokojenie własnych potrzeb mieszkaniowych, składa ten z Was, który spełnia ten warunek,
  • wniosek możesz złożyć elektronicznie (wyślij skan lub zdjęcie wniosku na e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) lub pisemnie (pocztą lub osobiście w naszym oddziale),
  • na jednym wniosku możesz starać się o zawieszenie spłaty kilku rat kredytu, a początek pierwszego okresu zawieszenia rozpoczyna się z dniem doręczenia do banku wniosku, nie wcześniej jednak niż 1 sierpnia 2022 r.,
  • maksymalny okres, na jaki możesz zawnioskować o zawieszenie spłaty rat Twojego kredytu, wynosi:
    • 2 miesiące (2 raty): w okresie 1 sierpnia 2022 r. – 30 września 2022 r.,
    • 2 miesiące (2 raty): w okresie 1 października 2022 r. – 31 grudnia 2022 r.,
    • 1 miesiąc (po 1 racie): w każdym kwartale w okresie 1 stycznia 2023 r. – 31 grudnia 2023 r.,
  • zawieszenie spłaty kredytu nie dotyczy rat wymagalnych na moment złożenia przez Ciebie wniosku,
  • zawieszenie spłaty rat kredytu powoduje przedłużenie okresu kredytowania oraz wszystkich terminów przewidzianych w Twojej umowie o zastosowany okres zawieszenia spłaty rat kredytu (bez konieczności aneksowania umowy),
  • w każdym momencie masz prawo do rezygnacji ze złożonego wniosku,
  • jeśli wcześniej na wniosek kredytobiorcy bank zawiesił już w całości albo w części spłatę zobowiązań z tytułu umowy o kredyt na warunkach innych niż określone w Ustawie, termin tego zawieszenia ulega skróceniu na mocy prawa z dniem doręczenia do banku wniosku o zawieszenie spłaty rat kredytu na podstawie Ustawy,
  • jeśli korzystasz ze wsparcia w ramach pomocy udzielanej przez Fundusz Wsparcia Kredytobiorców (na mocy postanowień ustawy z dnia 9 października 2015 r. o wsparciu kredytobiorców, którzy zaciągnęli kredyt mieszkaniowy i znajdują się w trudnej sytuacji finansowej), złożenie wniosku o zawieszenie spłaty rat kredytu hipotecznego skutkuje zawieszeniem przekazywania takiego wsparcia na rachunek spłaty Twojego kredytu; wsparcie ulegnie wznowieniu po ustaniu okresu zawieszenia spłaty rat kredytu.

 

Pobierz wniosek:

Wniosek o zawieszenie spłaty kredytu wraz z oświadczeniem dot. zawarcia umowy o kredyt w celu zaspokojenia własnych potrzeb mieszkaniowych (pdf).

Możesz go złożyć elektronicznie (wyślij skan lub zdjęcie wniosku na e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) lub pisemnie (pocztą lub osobiście w naszym oddziale).

Wypełnione wnioski przyjmujemy od 28 lipca 2022 r.

 

Masz pytania:

Skontaktuj się z Oddziałem lub infolinią Banku pod numerem 58 686 20 78.

 

LOKATA PROMOCYJNA – NOWE ŚRODKI

LOKATA PROMOCYJNA – NOWE ŚRODKI

 

 

Okres trwania lokat:  3 miesiące lub 6 miesięcy

 

  • Oprocentowanie stałe dla lokaty promocyjnej 3 miesiące – 4,50% w skali roku

 

  • Oprocentowanie stałe dla lokaty promocyjnej 6 miesięcy – 4,75% w skali roku

 

Na nowe środki*

 

Promocja trwa do 29.02.2024 roku dla posiadaczy rachunku oszczędnościowo – rozliczeniowego.

 

Kapitalizacja odsetek: na koniec okresu umownego.

 

Depozyty nieodnawialne

 

* Do zawarcia lokaty na nowe środki uprawnieni są klienci indywidualni deponujący nowe środki, tj. nadwyżkę ponad łączne saldo środków zgromadzonych na należących do nich
rachunkach oszczędnościowo-rozliczeniowych, oszczędnościowych, lokatach terminowych prowadzonych w złotych polskich według stanu na dzień 28.01.2024 r.